معروف گٹارسٹ ایڈی وان ہیلن 65 برس کی عمرمیں انتقال کرگئے

ویب ڈیسک : معروف گٹارسٹ اور راک بینڈ وان ہیلن کےشریک بانی ایڈی وان کینسر کی جنگ سے لڑنے کے بعد 65 سال کی عمرمیں چل بسے ۔
تفصیلات کے مطابق ڈچ امریکی موسیقار گلے کے کینسر میں مبتلا تھے اورایک برس سے وہ ہسپتال میں داخل تھے اوران کا علاج جاری تھا ۔ ایڈی کا راک بینڈ وان ہیلن کے نام سے جانا جاتا تھا اور اس کا سب سے مشہور گانا ’ جمپ ‘ تھا ، جس نے سال 1984 میں امریکی میوزک چارٹس میں تہلکہ مچا دیا ۔ ہیلن کے انتقال کی خبر ان کے بیٹے ولف گینگ نے سوشل میڈیا پر شیئر کی۔ انہوں نے سوشل میڈیا پر انھیں خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا کہ وہ بہترین والد تھے ۔ “مجھے یقین نہیں آ رہا کہ مجھے یہ لکھنا پڑ رہا ہے ، لیکن میرے والد ، ایڈورڈ لوڈو یجک وان ہیلن آج صبح کینسرکے ساتھ اپنی طویل اور مشکل جنگ ہار چکے ہیں “۔
ولف گینگ نے اپنے پیغام میں مزید لکھا کہ ” میرے لیے ان کے ساتھ اسٹیج پر یا اسٹیج کے باہر ہر لمحہ گزارنا ایک تحفہ تھا۔ میرا دل ٹوٹ گیا ہے اور مجھے نہیں لگتا کہ میں اس کو کبھی مکمل طور پر ٹھیک ہو پاؤں گا۔ پاپا، میں آپ سے بہت پیار کرتا ہوں۔”

وان ہیلن نے ایک بیٹے ولف گینگ اور ان کی اہلیہ سوگواران چھوڑے ہیں ۔ ایڈورڈ وان ہالین 26 جنوری 1955 کو نیدرلینڈ کے شہر نجمین میں پیدا ہوئے تھے اور 1960 کی دہائی کے اوائل میں وہ اپنے کنبے کے ساتھ کیلیفورنیا چلے گئے تھے۔ ایڈی اوراس کے بھائی ایلکس نے کلاسیکیل پیانو لیا ، نوعمروں کی حیثیت سے ایڈی نے کلاسیکی موسیقی کو پیچھے چھوڑتے ہوئے میمور نامی ایک راک بینڈ کا آغاز کرتے ہوئے گٹار اور ایلکس کو ڈرمز میں تبدیل کردیا ۔ گٹارسٹ اور گلوکار ایڈی وان ہالین نے اپنے بھائی الیکس کے ساتھ 1974 میں وان ہالین بینڈ تشکیل دیا تھا۔

News Source

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں