ٹیسٹ کرکٹر سمیع اسلم کا پاکستان چھوڑنے کا فیصلہ

لاہور: (قادر خواجہ ) پاکستان کرکٹ ٹیم کے ٹیسٹ کرکٹر سمیع اسلم نے پاکستان چھوڑنے کا فیصلہ کر لیا۔ پاکستان کرکٹ ٹیم میں سلیکٹ نہ ہونے سے دلبرداشتہ ہو کر سمیع اسلم نے یو ایس اے منتقل ہونے کا فیصلہ کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق ٹیسٹ اوپنر سمیع اسلم پاکستان کرکٹ ٹیم کی سلیکشن سے سخت نالاں ہیں اور انہوں نے پاکستان کو چھوڑ کر امریکہ میں سکونت اختیار کرنے کا فیصلہ کر لیا۔ سمیع اسلم نے بلوچستان کرکٹ کا وٹس ایپ گروپ بھی چھوڑ دیا۔ذرائع کے مطابق سمیع اسلم گزشتہ روز اسلام آباد یو ایس اے ایمبیسی گئے اور ان کا نیشنیلٹی کے لئے انٹرویو مکمل ہوگیا۔ذرائع کا کہنا ہے کہ سمیع اسلم دس دن کے بعد امریکہ روانہ ہونگے۔سمیع اسلم کا یو ایس اے کرکٹ بورڈ سے معاہدہ طے پاگیا۔ ان کا معاہدہ یو ایس اے کرکٹ بورڈ سے سالانہ 1 لاکھ ڈالر ،گھر اور گاڑی کا معاہدہ طے پا گیا۔ معاہدے کی معیاد تین سال ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ سمیع اسلم دورہ نیوزی لینڈ کے 35 رکنی اسکواڈ میں شامل نہ ہونے پر دلبرداشتہ ہیں ۔ اور چند روز میں وہ پی سی بی کی سلیکشن کمیٹی کے حوالے پریس کانفرنس بھی کریں گے۔ ٹیم میں سلیکٹ نہ ہونے پر سمیع اسلم کا کہنا ہے کہ پاکستان کرکٹ بورڈ اور سلیکٹرز نے زیادتی کی ہے ۔ انہوں نے کہا کہ پرفارمنس کے باوجود نام نہ آنے پر خودکشی کے خیالات ذہن میں آتے تھے۔

خیال رہے کہ اس سے قبل پی سی بی نے ڈیپارٹمنٹل کرکٹ بند کی جس سے مبینہ طور پر سیکڑوں کرکٹرز بے روزگار ہو گئے تھے۔ جس میں بڑے بڑے نام شامل تھے ۔ محمد عرفان جونئیر بھی انہی کھلاڑیوں میں سے ایک تھے ۔

Source

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں