فیس بک ایپ بھی ڈارک موڈ لانچ کرنے کیلئے تیار

ویب ڈیسک : طویل انتظار کے بعد فیس بک بھی ڈارک موڈ لانچ کرنے کی تیاری میں ہے ، سوشل نیٹ ورکنگ سائٹ اپنے موبائل ایپلی کیشن میں اس موڈ کی جانچ کررہی ہے۔
سوشل نیٹ ورک کے لئے فیس بک ڈارک موڈ ایک نئی شکل ہے جو اپنے معمول کے روشن ، سفید انٹرفیس کی جگہ سیاہ اور سفید رنگ کے رنگ کے ساتھ ڈیسک ٹاپ اور موبائل دونوں کے لئےکام کرے گا ۔ یہ ایک چھوٹی سی تبدیلی ہے لیکن بہت سارے صارفین کے لئے یہ بے حد اہم ہے۔
یہ معیاری رنگوں کی سکیم کا ایک تازہ متبادل ہے اگرچہ صرف یہی وجہ نہیں ہے بلکہ بہت سے صارفین ا س پر منتقل ہونے کے منتظر ہیں کیونکہ کچھ لوگوں کو سیاہ رنگ کے پس منظر میں سفید متن کو پڑھنے میں آسانی ہوتی ہے ۔ اگرچہ یہ کہا جاتا ہے کہ نیلی روشنی سے آپ کو رات میں بہتر طور پر سونے میں مدد ملتی ہے ، لیکن جب آپ اندھیرے میں ایپ کا استعمال کررہے ہو تو ڈارک انٹرفیس یقینی طور پر چکاچوند کو کم کرتا ہے۔
ڈارک موڈ میں آپ کے فون کی بیٹری کا بھی ایک ممکنہ فائدہ ہے ، فی الحال یہ فیچر دنیا بھر کے چند فیصد صارفین کے لئے دستیاب ہے۔ کمپنی انسٹاگرام ، میسنجر اور واٹس ایپ سمیت متعدد ایپس میں ڈارک موڈ لے چکی ہے۔ یہ یقینی نہیں ہے کہ بنیادی موبائل ایپ اس موڈ لائن میں آخری کیوں ہے۔ فیس بک اپنے مرکزی ایپ میں ڈارک موڈ متعارف کروانے میں کچھ محتاط ہےایسی صورتحال میں جب اسے بگز یا ڈیزائن کے مسائل صارفین کے بڑے حصے کو متاثر کر سکتے ہوں ۔
واضح رہے کہ فیس بک 3 ارب ماہانہ سے زیادہ متحرک صارفین کے ساتھ دنیا بھر میں سب سے بڑا سوشل نیٹ ورک ہے۔

News Source

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں