آواز سے دگنی رفتار سے سفرکرنے والا طیارہ متعارف

واشنگٹن : ا ٓواز سے دگنی رفتار سے سفر کرنے والا طیارہ متعارف کروادیا گیا، بوم سپر سونک نے پروٹو ٹائپ طیارہ ایکس بی ون پیش کردیا ۔
تفصیلات کے مطابق یہ کمرشل سپر سونک طیارہ آواز میں مقابلے میں دگنی رفتار سے سفر کرے گا اوراس سے مسافروں کی قیمتی وقت کی بچت ہوسکے گی۔ کمپنی کے سی ای او بلیک شکول کا کہنا ہے کہ سپرسونک نے مستقبل کی جانب قدم بڑھانے کا آغازکردیا ہے۔ اس ایکس بی 1 میں 3 الیکٹرک انجن استعمال کیے گئے ہیں جو 12 ہزار پونڈ تھرسٹ فراہم کرتے ہیں، جبکہ اس کی لمبی ناک لینڈنگ کے دوران کاک پٹ سے رن وے کے منظر کو چھپا دیتی ہے لیکن کیمرے اس کمی پورا کردیتے ہیں۔
کمپنی کے سی ای او بلیک شکول نے بتایا کہ اس طیارے کو سپرسونک کارکردگی کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ یہ طیارہ آواز کی رفتار سے دوگنا تیزی سے پرواز کرسکے گا جس سے لندن اور نیویارک کے درمیان فاصلہ صرف 3 گھنٹے 15 منٹ میں طے ہوسکے گا، جو عام پروازوں میں 14 گھنٹے میں طے ہوتا ہے۔ کمپنی کا اصل مقصد کمرشل سپر سونک پروازوں کو بحال کرنا ہے جو کنکورڈیا کے ریٹائر ہونے کے بعد سے دکھائی نہیں دیے گئے ۔ ایکس بی ون مکمل پروڈکشن ماڈل کا ایک چھوٹا ورژن ہے ، بوم کا مقصد اگلے سال اس کی جانچ شروع کرنا ہے۔ اس کے لیے تین 85 جے کا شکرگزار ہونا چاہئیے کہ اس کے پندرہ انجنوں کی بدولت اس کی رفتار 1.3 تک پہنچ جائے گی ، جو بنیادی طور پر فوجی طیاروں کے لئے جنرل الیکٹرک تیار کرتے ہیں ۔

News Source

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں