گھر میں موجود 8 چیزیں جن کی مالیت بہت زیادہ ہوسکتی ہے

کیا آپ بھی ایسے لوگوں میں سے ہیں جو کہ پرانی چیزوں کو بہت سمبھال کر رکھتے آئے ہیں یاں کبھی پرانی چیزوں کو پھینکنے کا دل نہیں کرتا ہو تو آپ کے لیے خوشخبری ہے۔

یہ تو واضح ہے کہ بہت ساری ایسی اشیاء جن کو ہم بے کار سمجھتے ہیں سے کچھ رقم یا شائد اچھی خاصی رقم اکٹھی کر سکتے ہیں آپ کے گھر میں بہت سی ایسی اشیاء کہیں کونے کھدروں میں پڑی ہوں گی جو کہ ہم پھینکنا نہیں چاہتے لیکن ہو سکتا ہے وہ پرانی اشیاء آپ کے لیے مالی فائدہ مند ثابت ہوں۔

ایسے میں ہم یہاں چند اشیاء کا ذکر کیے دیتے ہیں

1- پرانے رسائل

بہت سارے لوگوں کو رسالے پڑھنے کا شوق ہوتا ہے اور وہ ان رسالوں کو بہت سمبھال کر بھی رکھتے ہیں ان کے لیے ان رسالوں کو پھینکنا بہت مشکل کام ہے تو ایسے میں ان کے پاس رسالوں کی کافی کولیکشن ہو جاتی ہے وہ رسائل جو دہائیاں پرانے ہیں یا پرنٹ سے باہر ہیں ہو سکتا ہے کہ وہ رسائل اب بہت ساروں کی پہنچ میں نا ہوں اور وہ رسائل کئی لوگوں کی دلچسپی کا سبب ہونے کی صورت میں آپ ان رسالوں کو بیج کر اچھی خاصی رقم بنا سکتے ہیں۔

2- پرانے زمانے کا فرینچر

پرانے زمانے کا فرنیچر جسے “ونٹیج” بھی کہا جاتا ہے جو کہ پرانے زمانے کے کاریگروں کے ہاتھوں کی تخلیق ہوں جو آپ کے باپ دادا کے زمانے کے وقت مشہور تھا شائد آپ کے لیے اس کی قیمت ناہونے کے برابر ہو لیکن بہت سارے بڑے لوگ گھروں میں سجاوٹ کے لیے ایسا پرانا فرنیچر خرید کر رکھنا پسند کرتے ہیں اور ان اشیاء کی اچھی خاصی قیمت دینے کو بھی تیار ہوتے ہیں۔

3- پرانے کیمرے

کیا آپ کے پاس ابھی بھی کہیں کوئی پرانا کیمرا پڑا ہے جو آپ اب استعمال نہیں کرتے ہیں؟ اور کیمرا آپ کے لئے کوئی اچھا کام نہیں کررہا ہے اگر یہ اٹاری میں صرف اس شیلف پر ہی خاک چھانتا ہے۔ تو بہت سے پیشہ ورانہ اور تفریحی فوٹوگرافروں کو ونٹیج ماڈل رکھنے کا شوق ہوگا۔ اور آپ ایک معقول رقم کما سکتے ہیں۔

4- پرانی کتابیں

آپ کو شائد بہت ساری پرانی کتابیں ورثے میں مل گئی ہوں اور اب وہ پرنٹ سے باہر ہوں شائد آپ کے لیے ان کی اہمیت کم ہوگی لیکن بہت سارے لوگ کتاب دوست ہوتے ہیں اور وہ پرانے وقتوں کی نایاب کتابیں پڑھنا چاہتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، لیوس کیرول کی کتاب ایلس کی مہم جوئی میں ونڈر لینڈ کے پہلے ایڈیشن (1865) کی قیمت اب تقریبا$ 2 ملین ڈالر ہے۔ اگرچہ بہت سارے لوگوں کے پاس اس کتاب کا قبضہ نہیں ہوگا ، لیکن ان کے پاس دوسری کلاسیکی یا بچوں کی کتابیں بھی ہوسکتی ہیں جو اب ایک قابل قدر پیسہ کے قابل ہیں۔

5- ڈاک ٹکٹ

بہت سے بچے یا بڑے ڈاک ٹکٹ جمع کرتے تھے۔ ڈاک ٹکٹ جمع کرنے والے اب بھی موجود ہیں اور خصوصی ڈاک ٹکٹوں کے لئے بھاری رقم ادا کرنے کو تیار ہیں۔ اپنے پرانے اسٹیمپ جمع کیے ہوؤں کو تلاش کریں اور ای بے پر ایک نظر ڈالیں۔ ایک جمع کار آپ کے پرانے کلیکشن کے لئے کچھ ادا کرسکتا ہے۔

6- جواہرات

کچھ زیورات اتنے پرانے ہوتے ہیں کہ آپ اسے پہننے کو اچھا محسوس نہیں کرتے ہیں۔ یا آپ کو اب یہ سب پرانا فیشن لگتا ہو کیا یہ آپ پر لاگو ہوتا ہے؟ اگر ایسا ہے تو ، اب وقت مل گیا ہے کہ اس کی چھان بین کریں اور ممکنہ خریدار تلاش کریں۔

7- کیسٹ ٹیپ اور پلیئر

اسٹیریوس ایک بار پھر مکمل طور پر تبدیل ہو چکا ہے۔ لیکن آپ اب بھی مختلف گھرانوں میں ریکارڈ پلیئرز دوبارہ دیکھ سکتے ہیں۔ کیا آپ کے پاس کہیں پر بیٹلس کا پرانا ریکارڈ ہے؟ یہ بہت سارے پیسوں کے قابل ہیں ، اور بہت سارے شوقین لوگ ہیں جو قیمت برداشت کرسکتے ہیں۔ کیسٹ ٹیپس بھی مشہور ہیں اور بہت سارے پیسے بھی حاصل کرسکتی ہیں۔ 2016 میں ، پرنس بذریعہ پرنس البم والی کیسٹ 4117 ڈالر میں فروخت ہوئی ، جو تقریبا 37 3722 یورو ہے!

8- کھلونے

ہم نے پہلے ہی نشاندہی کی ہے کہ پرانے کھلونوں کی قیمت بہت ہوسکتی ہے ، لیکن ان کے بارے میں کیا جو کم پرانے ہیں؟ پولی پاکٹ سیٹ اور نایاب پوکیمون کارڈ سب سے اوپر والے ڈالر میں فروخت ہورہے ہیں۔ مثال کے طور پر ، ایک 1999 کے خصوصی کارڈز نے حال ہی میں 5000 raised (4،520 raised) اکٹھا کیا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں